Zondag Post #1. 19 maart

Sunday Post

De Zondag Post is een weekelijkse meme origineel van Caffeinated Book Reviewer. Het geeft je een kans om je week te delen. Een post om je week in samen te vatten, boeken te laten zien, wat je hebt ontvangen en om te delen wat er volgende week op mijn blog verschijnt.

Persoonlijk

Deze week was erg spannend voor mij. Een sollicitatie gesprek met goed nieuws [yay!!] Ik word woensdag een paar uurtjes ingewerkt en hoop dan alle details te bespreken =]

Omdat dit goed nieuws eindelijk kwam en mijn vriend een nieuwe functie op zijn werk heeft, hebben zijn ouders ons getrakteerd op een etentje bij De Beren =] Eindelijk weer mijn heerlijke honing spareribs!! Die hebben ze niet overal =o Vaak naturel, chili en BBQ.. Beetje jammer weer hahahah

Ook ben ik erg druk geweest met het klaarstomen van deze blog. Alle pagina’s zijn nu in het Nederlands helemaal af, mijn design is klaar [alleen mijn grafische foto’s nog voor de verschillende posts] en ik kan gaan starten met mijn recensies!! Yeahh =]

Voor mij ook een verassing deze week: Ik kreeg van vriendjelief een bosje tulpen =] Was lang geleden, maar heel erg lief!! ❤ En eindelijk hebben de katten geleerd niet meer op mijn bloemen of planten te kauwen.. Al kan dat ook komen omdat ze rozen gewoonweg lekker vinden hahaha

Ik zit nog wel met de vraag welke blog nu een beter design heeft. Deze of Felicia’s Ink… Wat vinden jullie?

En btw, de lente is in aantoch yeahh!!!! Die heerlijke dagen in je t-shirtje lopen of met een zomerjasje aan… Maar het mag wel eens ophouden met al die regen zeg!! Bah bah, dat druilerige week.. Is zo sip =[ Dus Moeder Natuur alsjeblieft meer zon en minder regen, m’n vijver overstroomt bijna hahaha

Ik wens je een geweldige week toe!!

XoXo

Blogposts

Deze week op de blog:

Kijk ook eens op mijn nieuwe pagina’s!!

 

Volgende week op de blog: [en misschien meer]

  • #1 De Alchemist.
  • Zondag Post #2. 26 maart

Lezen

Ik ben momenteel nog bezig in Wayfarer van Alexandra Bracken. Ik vond het een langzaam begin, maar het wordt nu erg spannend en ik wil snel doorlezen.

De volgende boeken die ik ga lezen zijn: City of Skies, het eerste boek in The Shadowislands Saga van Farah Cook, Everything, Everythin [Alles wat je lief is] van Nicola Yoon en The Gender War, het vierde boek in The Gender Game serie van Bella Forrest.

Kijken

Omdat ik deze series leuk vind:

  • maandag 13 maart, Castle S3E18: One Life to Lose
  • maandag 13 maart, Castle S3E19: Law & Murder
  • maandag 13 maart, Castle S3E20: Slice of Death
  • maandag 13 maart, Castle S3E21: The Dead Pool
  • maandag 13 maart, Castle S3E22: To Love and Die in L.A.
  • maandag 13 maart, Castle S3E23: Pretty Dead
  • dinsdag 14 maart, Castle S3E24: Knockout
  • dinsdag 14 maart, Penny Dreadful S1E1: Night Work
  • woensdag 15 maart, Penny Dreadful S1E2: Seance
  • woensdag 15 maart, Penny Dreadful S1E3: Resurrection
  • woensdag 15 maart, Brooklyn Nine-Nine S2E10: The Pontiac Bandit Returns
  • woensdag 15 maart, Penny Dreadful S1E4: Demimonde
  • vrijdag 17 maart, Penny Dreadful S1E5: Closer Than Sisters
  • vrijdag 17 maart, Penny Dreadful S1E6: What Death Can Join Together
  • vrijdag 17 maart, Penny Dreadful S1E7: Possession
  • vrijdag 17 maart, Penny Dreadful S1E8: Grand Guignol
  • zaterdag 18 maart, Brooklyn Nine-Nine S2E11: Stakeout
  • zaterdag 18 maart, Brooklyn Nine-Nine S2E12: Beach House
  • zaterdag 18 maart, Brooklyn Nine-Nine S2E13: Payback

Gezellig samen:

  • maandag 13 maart, Life in Pieces S2E14: Facebook Fish Planner Backstage
  • maandag 13 maart, Life in Pieces S2E15: Bra Automated Awkward Ordained
  • dinsdag 14 maart, Last Man Standing S1E15: House of Spirits
  • vrijdag 17 maart, Last Man Standing S1E16: Tree of Strife
  • zaterdag 18 maart, Last Man Standing S1E17: Adrenaline
  • zondag 19 maart, Last Man Standing S1E18: Baxter & Sons

 

Mocht je deze gemist hebben:

XoXo Felicia.

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

