Zondag Post #2 & #3. 26 maart & 2 april

Sunday Post

De Zondag Post is een weekelijkse meme origineel van Caffeinated Book Reviewer. Het geeft je een kans om je week te delen. Een post om je week in samen te vatten, boeken te laten zien, wat je hebt ontvangen en om te delen wat er volgende week op mijn blog verschijnt.

Persoonlijk

Okee, de afgelopen twee weken waren divers, maar langzaam. Aan de ene kant erg blij, ik heb weer een baan. Was even zwaar. Had nooit gedacht zo veel spierpijn te krijgen van ijsscheppen hahaha… Maar door een leuke wisselvallige dag qua weer ben ik ziek geworden. Niet zo ziek dat ik niet ben gaan werken, maar fijn is het niet. Ik klink als een zeehond, ben door al het snot links tijdelijk half doof geworden en heb soms koorts… Dat betekende dus werken wanneer het nodig was en uitzieken wanneer ik niet hoefde te werken. Ook hoestte ik mijzelf heerlijke hoofdpijn aan en dat was niet zo goed voor het lezen. Hoofdpijn – met overgevoeligheid voor licht – en lezen gaan niet samen, punt. Ik heb wel eindelijk gister m’n boek uit kunnen lezen [ipv de 31e], en ben gelijk gestart in deel 2.

Door al het ziek zijn is mijn Zondag Post dus ook vandaag ipv gister en is het een combi geworden van de afgelopen twee weken.

Toch zat er nog een donker moment in de afgelopen dagen. De vader van de vriend van mijn moeder is donderdag overleden en dus ben ik aankomende donderdag bij de crematie. Zulke dingen zijn nooit fijn, maar ik vind het wel fijn om mensen te kunnen steunen en er voor ze te zijn.

Blogposts

Deze week op de blog:

Hier heb ik jammer genoeg afgelopen week niets gepost. Wel heb ik mijn leesuitdagingenpagina’s bijgewerkt en mijn Felicia’s Ink qua design aangepast, pagina’s bijgewerkt en een recensie geschreven. Ik ben hard bezig met het vertalen van mijn recensies, maar zit nog even te twijfelen welke volgorde ik zal gebruiken. Ik dacht eerst aan dezelfde volgorde van recensies als op Felicia’s Ink, maar zit nu te denken eerst mijn recente boeken te recenseren en de oudere recensies te vertalen om deze later te posten. Wat vindt jij?

Volgende week op de blog:

  • Zondag Post #4. 9 april
  • Wat heb ik gelezen in maart en wat ga ik lezen in april?
  • Hopelijk mijn eerste Nederlandse recensie!!

Lezen

Ik heb Alles wat je lief is van Nicola Yoon uitgelezen. Het was een geweldig boek!! Dit is niet in mijn normale lees genre, maar ik vond het echt een leuk en goed boek =] Ik heb Rebel van de Woestijn van Alwyn Hamilton gelezen en die dus gister uitgelezen. Ik gister ook gestart aan Verrader van de Troon =] Als ik die uit heb zal ik starten in mijn Lees & Recenseer boek van Rachel E. Carter’s Book Group [Goodreads]. Dit is The Masterpiecers van Olivia Wildenstein.

Goodreads leesuitdaging 2017 update: 26/100

The Backlist Reading Challenge update: 11/50

Kijken

  • Maandag 20 maart, Castle S4E1: Rise
  • Maandag 20 maart, Castle S4E2: Heroes and Villains
  • Maandag 20 maart, Castle S4E3: Head Case
  • Maandag 20 maart, Castle S4E4: Kick the Ballistics
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E5: Eye of the Beholder
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E6: Demons
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E7: Cops & Robbers
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E8: Heartbeak Hotel
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E9: Kill Shot
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E10: Cuffed
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E11: Till Death Do Us Part
  • Dinsdag 21 maart, Castle S4E12: Dial M for Mayor
  • Woensdag 22 maart, Brooklyn Nine-Nine S2E14: Defense Rests
  • Woensdag 22 maart, Castle S4E13: An Embarressment of Bitches
  • Woensdag 22 maart, Castle S4E14: The Blue Butterfly
  • Donderdag 23 maart, Castle S4E15: Pandora (1)
  • Donderdag 23 maart, Castle S4E16: Linchpin (2)
  • Donderdag 23 maart, Castle S4E17: Once Upon a Crime
  • Donderdag 23 maart, Castle S4E18: A Dance With Death
  • Vrijdag 24 maart, Castle S4E19: 47 Seconds
  • Vrijdag 24 maart, Castle S4E20: The Limey
  • Zondag 26 maart, Castle S4E21: Headhunters
  • Zondag 26 maart, Castle S4E22: Undead Again
  • Maandag 27 maart, Brooklyn Nine-Nine S2E15:  Windbreaker City
  • Maandag 27 maart, Castle S4E23: Always
  • Maandag 27 maart, Castle S5E1: After the Storm
  • Maandag 27 maart, Castle S5E2: Cloudy With a Chance of Murder
  • Maandag 27 maart, Castle S5E3: Secret’s Safe With Me
  • Dinsdag 28 maart, Castle S5E4: Murder, He Wrote
  • Dinsdag 28 maart, Castle S5E5: Probable Cause
  • Dinsdag 28 maart, Castle S5E6: The Final Frontier
  • Dinsdag 28 maart, Castle S5E7: Swan Song
  • Dinsdag 28 maart, Castle S5E8: After Hours
  • Woensdag 29 maart, Castle S5E9: Sectet Santa
  • Woensdag 29 maart, Castle S5E10: Significant Others
  • Woensdag 29 maart, Underworld
  • Woensdag 29 maart, Underworld: Evolution
  • Donderdag 30 maart, Castle S5E11: Under the Influence
  • Donderdag 30 maart, Castle S5E12: Death Gone Crazy
  • Vrijdag 31 maart, Castle S5E13: Recoil
  • Vrijdag 31 maart, Castle S5E14: Reality Star Struck
  • Zaterdag 1 april, Castle S5E15: Target (1)
  • Zondag 2 april, Castle S5E16: Hunt (2)
  • Zondag 2 april, Castle S5E17: Scared to Death
  • Zondag 2 april, Castle S5E18: The Wild Rover

 

Gezellig samen:

last_man_standing

  • Zaterdag 25 maart, Last Man Standing S1E19: Ding Dong Ditch
  • Zaterdag 25 maart, Last Man Standing S1E20: Animal Wrongs
  • Zaterdag 25 maart, Last Man Standing S1E21: Wherefore Art Thou, Mike Baxter
  • Zaterdag 25 maart, Last Man Standing S1E22: This Bud’s For You
  • Zaterdag 25 maart, Last Man Standing S1E23: The Spotlight
  • Maandag 27 maart, Last Man Standing S1E24: Found Money
  • Maandag 27 maart, Last Man Standing S2E1: Voting
  • Zaterdag 1 april, Last Man Standing S2SE2: Dodgeball Club
  • Zaterdag 1 april, Last Man Standing S2E3: High Expectations
  • Zaterdag 1 april, Last Man Standing S2E4: Ed’s Twice Ex-Wife
  • Zondag 2 april, Last Man Standing S2E5: Mother Fracker

Mocht je deze gemist hebben:

XoXo Felicia.

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

