Zondag Post #4. 9 april

Sunday Post

De Zondag Post is een weekelijkse meme origineel van Caffeinated Book Reviewer. Het geeft je een kans om je week te delen. Een post om je week in samen te vatten, boeken te laten zien, wat je hebt ontvangen en om te delen wat er volgende week op mijn blog verschijnt.

Persoonlijk

Nou zoals je weet is het alweer maandag.. Het was een drukke en rare, maar zware week. Vier dagen gewerkt – was 5, maar door het weer was ik zaterdag vrij. Zondag was echt de druktste dag qua werken. Het was echt een prachtige dag met lekker veel zon. Betekende wel dat het in de ijssalon echt giga druk was. Moest van 1 tot 9 werken, maar heb van 1 tot 5 echt vol continu staan scheppen. Resultaat is nu wel twee opgebarsten blaren tijdens het werk, nog 1 dichte blaar en twee vingers en een deel van m’n hand is wat opgezwollen haha.. Oeps.. Nu maar preventief pleistertape plakken tegen het schuren met een natte ijslepel.. Heb ook 5 talen kunnen praten op zondag haha..

Even terug naar een paar dagen ervoor. Momenteel is mijn werkweekend op woensdag en donderdag. Deze week was het erg druk op die dagen. Woensdag was een dagje rennen en vliegen en ’s avonds mijn model geknipt als voorbereiding van haar permanent aankomende woensdag. Echt spannend, aangezien het mijn eerste echte permanent wordt!!

Donderdag was een zware dag. Crematie van de vader van de vriend van mijn moeder [hele mond vol zo]. Het was een mooie dienst en een fijne receptie achteraf. Heb zelfs het graf van meneer Fokker gezien [van de vliegtuigen], dat verwacht je niet zo 123… Na de receptie zijn we naar het huis gegaan waar de moeder van de vriend van mijn moeder woont. Hier waren we aanwezig met goede vrienden en familie. Haar andere zoon was overgevlogen vanuit Vancouver, waar hij woont. En zijn zoon weer uit Lissabon, waar hij tijdelijk werkt. We hebben er nog wel een leuke dag van kunnen maken. Ze was omringd door familie en goede vrienden. Sommigen [zoals haar andere zoon en kleinzoon uit het buitenland] bleven heel de week en mijn moeder en haar vriend ook een aantal dagen. Al met al was het een memorabele dag zo.

Blogposts

Deze week op de blog:

Jammer genoeg even niks. Ik ben hard bezig met recensies schrijven en deze klaar te stomen voor de blog =]

Volgende week op de blog:

  • Wat heb ik gelezen in maart en wat ga ik lezen in april?
  • #1 The Diaboliac.
  • #2 First Year.
  • #3 Non-Heir.
  • Zondg Post #5. 16 april

Lezen

Ik heb afgelopen week Verrader van de Troon gelezen van Alwyn Hamilton… Wat een actie, emotie en plottwists zeg!! Om het maar in Engelse boekentermen te zeggen: All the feels!! Ik wil meer en wel nu!!!!!!!! Gisteravond ben ik begonnen aan The Masterpiecers van Olivia Wildenstein. Dit is een Lees & Recenseer boek die ik heb gekregen via de Rachel E. Carter’s Reader Group op Goodreads. Tot nu toe is het een erg leuk boek en leest het erg vlot. Het zal dus niet lang duren voor ik deze uitgelezen heb.

Mijn volgende boeken om te lezen worden The Midnight Society van Rhonda Sermon en daarna ga ik verder in The Gender Game series boek 4 The Gender Game. Deze serie is van Bella Forrest en is echt superspannend!!

Goodreads leesuitdaging 2017 update: 27/100

The Backlist Reader Challenge 2017 update: 11/50

Kijken

Castle s3

  • maandag 3 april, Castle S5E19: The Lives of Others
  • maandag 3 april, Castle S5E20: The Fast and the Furriest
  • maandag 3 april, Castle S5E21: The Squab and the Quill
  • maandag 3 april, Castle S5E22: Still
  • dinsdag 4 april, Castle S5E23: The Human Factor
  • dinsdag 4 april, Castle S5E24: Watershed
  • dinsdag 4 april, Castle S6E1: Valkyrie (1)
  • woensdag 5 april, Castle S6E2: Dreamworld
  • woensdag 5 april, Castle S6E3: Need to Know
  • woensdag 5 april, Castle S6E4: Number One Fan
  • vrijdag 7 april, Castle S6E5: Time Will Tell
  • vrijdag 7 april, Castle S6E6: Get a Clue
  • vrijdag 7 april, Castle S6E7: Like Father, Like Daughter
  • vrijdag 7 april, Castle S6E8: A Murder is Forever
  • vrijdag 7 april, Castle S6E9: Disciple
  • vrijdag 7 april, Castle S6E10: The Good, the Bad & the Baby
  • zaterdag 8 april, Castle S6E11: Under Fire
  • zaterdag 8 april, Castle S6E12: Deep Cover
  • zaterdag 8 april, Castle S6E13: Limelight
  • zaterdag 8 april, Castle S6E14: Dressed to Kill
  • zaterdag 8 april, Castle S6E15: Smells Like Teen Spirit
  • zondag 9 april, Castle S6E16: Room 147
  • zondag 9 april, Castle S6E17: In the Belly of the Beast

Mocht je deze gemist hebben:

XoXo Felicia.

One thought on “Zondag Post #4. 9 april

Add yours

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

