Zondag Post #5, #6 & #7. 16, 23 en 30 april

Sunday Post

De Zondag Post is een weekelijkse meme origineel van Caffeinated Book Reviewer. Het geeft je een kans om je week te delen. Een post om je week in samen te vatten, boeken te laten zien, wat je hebt ontvangen en om te delen wat er volgende week op mijn blog verschijnt.

Persoonlijk

Dus het is even geleden dat ik wat gepost heb hier. Ik baal daar wel van hoor!! Het is alleen een gekkenhuis geweest qua werk de afgelopen dagen. Als ik niet nog 3 dagen ben afgezegd vanwege het weer had ik vandaag dienst 10 van de 12 achter elkaar gedraaid. Nu heb ik alsnog dienst 7 van de 9 achter elkaar.. Oeps haha… Zo stond ik ook met Koningsnacht op het feest bij ons te werken en de volgende dag weer fris om 12 uur in de ijssalon.

Ik moet wel zeggen dat ik heeeeeel erg blij ben dat de afgelopen twee dagen qua weer beter zijn geweest. Normaal stond ik met een hemdje, shirt met lange mouwen, m’n werkpolo, een softshell vest en een trui van het werk aan.. En dan nog staan blauwbekken.. Nu stond ik zowaar zonder vest en trui =] Nu maar hopen dat dit weer kan door zetten.. Ik ben zo klaar met een kou lijden en het gehoest door dit weer..

Aanstaande woensdag kan ik op school een permanent weer opnieuw doen, die had twee weken terug jammer genoeg niet gepakt. Nu maar met sterkere vloeistof proberen. Ik wil zo graag dat het lukt, ook zeker voor mijn model!!

Maar voor alles geldt, het is een nieuwe maand, dus volop nieuwe kansen!! En die gaan we allemaal benutten =]

Blogposts

Deze week op de blog:

  • Zondag Post #5, #6 & #7. 16, 23 en 30 april

Volgende week op de blog:

  • Verwachte boeken in mei 2017.
  • Wat heb ik gelezen in april?
  • Wat ga ik lezen in mei?
  • Zondag Post #8. 7 mei

Lezen

Dus ik heb in de afgelopen 3 weken best aardig wat gelezen =] Om te beginnen heb ik The Masterpiecers gelezen.  Het is het eerste boek in The Masterful serie van Olivia Wildenstein. Dit boek las ik als een Lees & Recenseer kans via Rachel E. Carter’s Book Group op Goodreads. Verder heb ik Netherworld en Dark Prophet van K.N. Lee gelezen. Ik zit met spanning te wachten op het derde deel in The Chronicles of Koa serie, Lyrinian Blade. Deze zou al gepubliceerd zijn, maar ik heb de schrijfster gesproken en hoorde dat ie deze maand uit kwam =] Ook las ik The Gender War, het vierde boek van The Gender Game serie van Bella Forrest. Het verhaal is echt spannend, ik hoop dat ik snel The Gender Fall kan lezen, maar ik MOET echt andere boeken eerst lezen hahahaha… XODUS van K.J. McPike is het eerste boek in de Astralis serie, deze las ik van 23 tot 27 april. Het is echt een tof verhaal over astrale projectie. Ik hoop dat ik snel verder kan met deze serie. Het laatste boek wat ik uitlas is Extinct van Samie Sand, het derde boek in de AM13 Outbreak serie. Een supergave serie over een zombievirus. Maar leuk dingetje om te weten: Ik word een karakter in een van de volgende boeken!!! Ik ben echt so superblij hiermee en vind het zoooo gaaf!!! =D

Op dit moment ben ik gestart met het herlezen van de Rode Koningin serie. Waarom?? Kijk bij mijn boekenhaul om mijn reden te zien =] Ook ben ik gestart met Flame in the Mist van Renée Ahdieh. Deze heb ik eerder gekregen via NetGalley WOOHOO!!

Goodreads leesuitdaging 2017 update: 33/100

The Backlist Reader Challenge 2017 update: 15/50

Kijken

='[ ='[ Jammer genoeg geen Beckett en Castle meer voor mij ='[ Ik wilde niet dat de serie stopte, maar jammer genoeg is die toch gestopt. Ik ga ze erg missen, het is echt een van mijn favoriete series!! Dus voor nu zeg ik dag en tot ooit.. Ik zal ze ooit wel gaan herkijken, dat doe ik met mijn favoriete series, net zoals Charmed en Buffy =]

Omdat ik deze series leuk vind:

  • maandag 10 april, Castle S6E18: The Way of the Ninja
  • dinsdag 11 april, Castle S6E19: The Greater Good
  • dinsdag 11 april, Castle S6E20: That 70’s Show
  • dinsdag 11 april, Castle S6E21: Law & Boarder
  • woensdag 12 april, Castle S6E22: Veritas
  • woensdag 12 april, Castle S6E23: For Better or Worse
  • woensdag 12 april, Castle S7E1: Driven
  • woensdag 12 april, Castle S7E2: Montreal
  • woensdag 12 april, Castle S7E3: Clear &a Present Danger
  • woensdag 12 april, Castle S7E4: Child’s Play
  • donderdag 13 april, Brooklyn Nine-Nine S2E16: The Wednesday Incident
  • vrijdag 14 april, Castle S7E5: Meme is Murder
  • zaterdag 15 april, Castle S7E6: The Time of Our Lives
  • maandag 17 april, Castle S7E7: Once Upon a Time in the West
  • maandag 17 april, Castle S7E8: Kill Switch
  • maandag 17 april, Castle S7E9: Last Action Hero
  • maandag 17 april, Castle S7E10: Bad Santa
  • maandag 17 april, Castle S7E11: Castle, P.I.
  • dinsdag 18 april, Castle S7E12: Private Eye Caramba!
  • dinsdag 18 april, Castle S7E13: I, Witness
  • dinsdag 18 april, Castle S7E14: Resurrection [1]
  • dinsdag 18 april, Castle S7E15: Reckoning [2]
  • dinsdag 18 april, Castle S7E16: The Wrong Stuff
  • dinsdag 18 april, Castle S7E17: Hong Kong Hustle
  • woensdag 19 april, Castle S7E18: zat Close Range
  • woensdag 19 april, Castle S7E19: Habeas Corspe
  • donderdag 20 april, Castle S7E20: Sleeper
  • donderdag 20 april, Castle S7E21: In Plane Sight
  • vrijdag 21 april, Castle S7E22: Dead From New York
  • vrijdag 21 april, Castle S7E23: Hollander’s Woods
  • vrijdag 21 april, Castle S8E1: XY (1)
  • vrijdag 21 april, Castle S8E2: XX (2)
  • zaterdag 22 april, Castle S8E3: PhDead
  • zaterdag 22 april, Castle S8E4: What Lies Beneath
  • zaterdag 22 april, Castle S8E5: The Nose
  • zaterdag 22 april, Castle S8E6: Cool Boys
  • zaterdag 22 april, Castle S8E7: The Last Seduction
  • zaterdag 22 april, Castle S8E8: Mr. & Mrs. Castle
  • zondag 23 april, Castle S8E9: Tone Death
  • maandag 24 april, Castle S8E10: Witness for the Prosecution
  • maandag 24 april, Castle S8E11: Dead Red
  • maandag 24 april, Brfooklyn Nine-Nine S2E17: Boyle-Linetti Wedding
  • dinsdag 25 april, Castle S8E12: The Blame Game
  • dinsdag 25 april, Castle S8E13: And Justice for All
  • dinsdag 25 april, Castle S8E14: The G.D.S.
  • dinsdag 25 april, Castle S8E15: Fidelis Ad Mortem
  • woensdag 26 april, Castle S8E16: Heartbreaker
  • donderdag 27 april, Castle S8E17: Death Wish
  • donderdag 27 april, Castle S8E18: Backstabber
  • vrijdag 28 april, Castle S8E19: Dead Again
  • vrijdag 28 april, Castle S8E20: Much Ado About Murder
  • zaterdag 29 april, Castle S8E21: Hell to Pay
  • zaterdag 29 april, Castle S8E22: Crossfire
  • zondag 30 april, Gotham S2E13: A Dead Man Feels No Good

Gezellig samen:

  • zaterdag 29 april, Last Man Standing S2E6: Circle of Life

Last_Man_Standing

Multitaskend kijken [schrijvend]:

  • zondag 30 april, CSI S3E2: The Accused is Entitled
  • zondag 30 april, CSI S3E3: Let the Seller Beware
  • zondag 30 april, CSI S3E4: A Little Murder
  • zondag 30 april, CSI S3E5: Abra Cadaver

CSI S2

Boekenhaul

JAAAA IK HEB HEM EINDELIJK. KING’S CAGE VAN VICTORIA AVEYARD. DEZE SUPERMOOIE HARDCOVER IS ZO MOOI NAAST MIJN GESIGNEERDE EDITIE VAN GLASS SWORD =] Ik baalde in eerste instantie echt heel erg dat ik deze niet in februari al kon kopen. Ik wilde namelijk echt heel graag een eerste druk. Guess what?? Ik heb alsnog een eerste druk gekregen yay!! Nu moet ik alleen nog de hardcover van Red Queen van Harper Teen in de eerste druk vinden. Dan zou ik de serie compleet in eerste druk hebben!!

Victoria Aveyard - King's Cage

En bovenop dit geweldige boek, zal ik nog twee boeken ontvangen deze week.. Eentje kan je al raden denk ik, iets met Celebrate Books hahaha… Maar ik ben überhaupt al erg blij aangezien dit mijn eerste aankopen zijn sinds de releasedag van Carve the Mark – okay ik kreeg in de tussentijd nog het exclusieve boekje van Divergent. Deze kreeg ik door aan alle voorwaarden te voldoen van de pre-order actie van de uitgever =]

Mocht je deze gemist hebben:

XoXo Felicia.

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

