Wat heb ik gelezen in maart, april en mei?

Zo dan, ik heb echt te weinig tijd besteed aan mijn blogs de afgelopen maanden =o.. Heeft dat ook te maken met mijn werk uiteraard. De horeca wordt alleen maar drukker, zeker ik een toeristengevoelig gebied. Er zijn dagen dat ik meer dan 11 uur werk, en de dagen zullen alleen maar langer worden.. Gelukkig heb ik nog dagen van 6 uur, de korte dagen hahaha… Ik vind het wel echt leuk werk om te doen, alleen zuigt het zoveel tijd op voor lezen en bloggen… Het is zo erg de laatste tijd dat ik in bad of bed niet meer lekker kan lezen, maar na 15 min in slaap val. En nee, dat is in bad niet echt handig nee…. ^^’ Ik schrok net wel even toen ik ging checken wanneer mijn laatste wrap-up was geweest… Nou februari dus.. Ook is mijn TBR van mei echt niet gelukt.. Normaal als ik er 11 plan, lukken 8 of 9 boeken me nog wel… Nu had ik er 5 =/.. Ik deed gewoon 17 dagen over het herlezen van Glass Sword en doe nu al meer dan 2 weken over King’s Cage, puur omdat ik elke keer in slaap val =[.. Hopen dat het snel weer beter wordt, Goodreads zegt nu ook voor het eerst dit jaar dat ik achterloop, en wel met 4 boeken momenteel =o

Dus overgaan op het onderwerp van deze post: Wat heb ik gelezen sinds begin maart? Nou hieronder zal ik een breakdown maken per maand ;]

 

 

Wat heb ik gelezen in maart?

 

Rachel E. Carter - Last Stand

Ik las Rachel E. Carter’s Last Stand, het laatste boek in The Black Mage serie. Het is echt een supergeweldige serie. Ik baalde wel dt het alweer het laatste boek in deze emotionele, maar badass serie ='[ Ik kan zeggen dat deze serie echt tot mijn favorieten behoort. En Rachel is echt zo’n lief persoon!!

Begonnen op:  27 februari

Uitgelezen op: 2 maart

Beoordeling: 5 quills

 

Alexandra Bracken - PassengerMaart was voor mij een maand om nieuwe schrijvers hun werk uit te proberen. Zo ook de boeken van Alexandra Bracken. Passenger, het eerste deel in de serie, is waar ik mee begon. Het is niet haar eerste serie, maar wel de eerste die ik las. Ik wilde al zo lang iets van Alex lezen. Nu heb ik dat gedaan, tweemaal.

Begonnen op:  3 maart

Uitgelezen op: 7 maart

Beoordeling: 4,5 quill

 

Rebecca Hamilton - Something Like Voodoo

Something Like Voodoo van Rebecca Hamilton was ook zo’n ‘nieuwe auteur, nieuw boek’ voor mij. Ik volg haar nu al een tijdje en toch was dit pas het eerste boek wat ik van haar las. Ik vond het een erg goed boek en na het lezen nog net zo intrigerend als van te voren. Het woord voodoo trok mij aan als een mug naar de lamp aangetrokken wordt hahaha. Rebecca is ook de host van de vele, vele weggeefacties waaraan ik meedoe.

Begonnen op:  7 maart

Uitgelezen op: 11 maart

Beoordeling: 5 quills

 

Alexandra Bracken - Wayfarer

Alexandra Bracken’s Wayfarer is het tweede deel in de Passenger serie. Na het lezen van Passenger kon ik natuurlijk niet lang wachten met het lezen van dit pareltje!! De serie werd alleen maar beter naarmate je het tweede deel las. Het is een kunst om je tweede boek beter te maken dan het eerste deel.

Begonnen op:  12 maart

Uitgelezen op: 20 maart

Beoordeling: 5 quills

 

Farah Cook - City of Skies

City of Skies van Farah Cook is het eerste boek in The Viking Assassin Serie [voorheen: The Shadowislands Saga]. Ik vind het echt heel tof dat de Noorse mythologie een naam begint te maken in de wereld van boeken. Dit verhaal is ook echt bad ass!! Deel 2 komt binnenkort uit =] City of Vikings, verwacht in juli!!

Begonnen op:  21 maart

Uitgelezen op: 23 maart

Beoordeling: 5 quills

 

Nicola Yoon - Alles wat je lief is
Alles wat je lief is van Nicola Yoon. Een gehyped boek, een boek buiten mijn comfort zone, een boek wat verfilmd is. Een boek wat ik geweldig vind!!

Begonnen op:  24 maart

Uitgelezen op: 27 maart

Beoordeling: 5 quills

 

 

Wat heb ik gelezen in april?

Alwyn Hamilton - Rebel in de woestijnOok deze maand ging ik verder met het ontdekken van nieuwe auteurs. Ik heb heel veel gehoord over Alwyn Hamilton, dus het was hoog tijd dat ik Rebel in de woestijn ging lezen. Het is het eerste boek in de gelijknamige serie. Wat een geweldige serie is dit, nu al na een boek!! Dit was voor mij: huub, huub, op naar het volgende buuk xD Engelse recensie is hier alvast te lezen.

Begonnen op:  29 maart

Uitgelezen op: 2 april

Beoordeling: 5 quills

 

Alwyn Hamilton - De verrader van de troonDe verrader van de troon is het tweede boek in Rebel in de woestijn serie geschreven door Alwyn Hamilton. Ik ben direct door gaan lezen na Rebel van de woestijn. Ik kon niet wachten. Hier heb ik langer over gedaan. Het leven gaat ook wel eens voor, en er zal ook gewerkt moeten worden. Hoe kom je anders aan nieuwe boeken? ;]

Begonnen op:  2 april

Uitgelezen op: 8 april

Beoordeling: 5 quills

 

Olivia Wildenstein - The MasterpiecersThe Masterpiecers [Masterful #1] geschreven door Olivia Wildenstein heb ik gelezen voor Rachel E. Carter’s Book Club als onderdeel van het Read & Review programma wat Rachel host. Ik wist van te voren niet wat ik van dit boek moest verwachten. Maar het viel zeker niet tegen!! Denk aan Orange is the New Black samen met een spel show voor kunstenaars.. Engelse recensie is hier alvast te vinden.

Begonnen op:  9 april

Uitgelezen op: 11 april

Beoordeling: 4 quill

 

K.N. Lee - NetherworldK.N. Lee is weer een nieuwe auteur voor mij. Netherworld is het eerste boek dat ik van haar lees en het eerste boek in The Chronicles of Koa serie. The flapteskt over vampieren, engelen, werelden en het redden van de mensheid sprak mij meteen aan. En het voldeed aan mijn verwachtingen. Een vlot verhaal vol actie en fantasiefiguren waarover ik graag lees!! De serie ondergaat nu een grafische transformatie dus er komen nieuwe covers. Toch vind ik deze uitgave ook heel erg mooi!!

Begonnen op:  12 april

Uitgelezen op: 13 april

Beoordeling: 5 quills

 

Bella Forrest - The Gender War

Bella Forrest’s The Gender War is het vierde book in The Gender Game serie. Ik vind het echt een goede serie. Moet wel zeggen dat je deze serie het beste in een keer kan lezen. Hert komt namelijk voor dat een boek eindigt halverwege een gesprek en dat wordt voortgezet in het volgende boek. Eigenlijk is deze serie een groot verhaal wat opgedeeld is in ‘kleine’ stukjes.

Begonnen op:  14 april

Uitgelezen op: 19 april

Beoordeling: 5 quills

 

K.N. Lee - Dark Prophet

Dark Prophet is het tweede boek in The Chronicles of Koa serie, het vervolg op Netherworld. Nog een boek vol avonturen met Koa en haar vrienden en vijanden. Het verhaal krijgt meer actie en meer feels!! Ik kan niet wachten op deel 3: Lyrinian Blad [of Blood Princess, na de transformatie van de serie] =] dus K.N. Lee schiet op!!

Begonnen op:  19 april

Uitgelezen op: 22 april

Beoordeling: 5 quills

 

K.J. McPike - XODUS

Net zoals bij Rachel E. Carter, Rebecca Hamilton en K.N. Lee, kreeg ik K.J. McPike’s boek in ruil voor een review of van Instafreebie of de auteur zelf. XODUS is het eerste boek in haar Astralis serie. Het is iets nieuws, aangezien ik niet veel heb gelezen heb over astrale projectie… Maar ik moet zeggen dat het echt geweldig is hoe K.J. dit coole boek heeft geschreven over dit onderwerp. En het leuke is: het is een serie!! Ik kan niet wachten om deel 2 in mijn handen te krijgen. Het heet Tenuous, en was gepubliceerd op 30 mei 2017.

Begonnen op:  23 april

Uitgelezen op: 27 april

Beoordeling: 5 quills

 

Samie Sands - Extinct

Extinct van Samie Sands is het derde boek in de AM13 Outbreak serie. Deze serie is voor mij erg speciaal. Het is niet alleen een bad-ass serie en besmettelijk goed [hehe zombie puns]. Maar ik word een personage in deze serie!! Ik word geintroduceerd in het volgende boek en krijg meer pagina’s vanaf boek 5 =] Het voelt zo cool om te zeggen: Ik kom in een boek!! En dan nog een boek waarin ik zombies afmaak [hell yeah]..

Begonnen op:  28 april

Uitgelezen op: 29 april

Beoordeling: 5 quills

 

Wat heb ik gelezen in mei?

 

Victoria Aveyard - Queen SongDe tijd voor herlezen en nieuwe releases is aangebroken ;] Als eerste las ik Victoria Aveyard’s Queen song, de eerste novella in de Rode koningin serie. Ik moet zeggen dat ik de verhalen van de novella’s nu beter begrijp na ik Rode koningin en Zwaard van glas heb gelezen. De eerste keer las ik de novella’s voor ik aan Rode koningin begon. Er zitten stukken in die voor mij nu veel duidelijker zijn. Engelse recensie is hier alvast te vinden.

Begonnen op:  30 april

Uitgelezen op: 2 mei

Beoordeling: 5 quills

 

Victoria Aveyard - Steel ScarsVictoria Aveyard’s Steel Scars is de tweede novella in de Rode koningin serie. Uiteraard las ik deze na Queen Song en voor Rode koningin. Net zoals vorig jaar is deze nog steeds erg goed en verduidelijkend. En net zoals Queen song nu zie ik verbanden duidelijker dan vorig jaar en snap ik meer van de novella’s. Engelse recensie is hier alvast te vinden.

Begonnen op:  2 mei

Uitgelezen op: 3 mei

Beoordeling: 5 quills
Victoria Aveyard - Rode KoninginNou we zijn aangekomen bij de volledige boeken van Victoria Aveyard. Het eerste volledige boek wat ik las is Rode koningin geweest, het eerste boek in de gelijknamige serie. Zoals altijd sinds ik deze serie heb ontdekt, vind ik het nog steeds een geweldige serie!! Mijn reden om deze serie te gaan herlezen is omdat ik alles weer in mijn hoofd en hart wilde hebben voor ik aan King’s Cage begon. Engelse recensie is hier alvast te vinden.

Begonnen op:  4 mei

Uitgelezen op: 7 mei

Beoordeling: 5 quills

 

Renée Ahdieh - Flame in the MistIk was zo blij toen ik de e-mail van NetGalley kreeg waarin stond dat ik goedgekeurd was om het boek een maand voor de publicatiedatum te mogen lezen=] Het is echt een heel goed boek. Ik ben nog bezig met het vertalen van mijn recensies. Mocht je toch een recensie willen lezen, maar het prima vinden om het in het Engels te lezen kun je dat hier doen. Het is het eerste boek in de gelijknamige serie geschreven door Renée Ahdieh. Het zal nog wel even duren voor deel 2 uitkomt. Gelukkig kan ik tussendoor ook nog The Wrath & the Dawn serie van haar lezen.

Begonnen op:  8 mei

Uitgelezen op: 13 mei

Beoordeling: 5 quills

 

Victoria Aveyard - Zwaard van glasHet laatste boek wat ik deze afgelopen drie maanden uitlas was Zwaard van glas, het tweede boek in de Rode koningin serie van Victoria Aveyard. Dit was mijn laatste boek om te herlezen voor ik aan King’s Cage kon beginnen. Jammer genoeg heeft het me 17 dagen gekost om hem uit te lezen^^’. Ik heb veel gewerkt en dat zal deze zomer alleen maar meer worden met een baan in de horeca in een toeristengebied. Je kunt in ieder geval mijn eerste Engelse recensie hier vinden.

Begonnen op:  8 mei

Uitgelezen op: 25 mei

Beoordeling: 5 quills

 

 

Mocht je het gemist hebben:

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

