Boekenhaul <3<3<3<3

 

Oehh ik ben zo blij!! Ik kan sinds een week zeggen dat ik officieel Haarstylist I ben!! =] Ben zo blij dat ik geslaagd ben, vanaf september gaan we ook weer enthousiast door met Haarstylist II [oké, ik zal de eerste les missen omdat ik nog aan het genieten zal zijn in Orlando]. Maar mijn mama heeft mij een geweldig cadeau gegeven voor het behalen van mijn certificaat <3<3 dankjewel mam!! [heb mezelf ook iets kleins extra gegeven hihi]. Maar heb wel lichtelijke paniek hahahaha..Ik heb 1 goede boekenkast en te veel mooie boeken… =o Ik zal aan het eind ook foto’s laten zien van hoe mijn boekenkast er nu uitziet, ik vind hem geweldig mooi <3… Ik moest alleen voor deze haul wel meer dan 20 boeken naar boven brengen, oeps!! En 3 planken in hoogte moeten veranderen hahaha, nieuwe boeken krijgen kost veel moeite met het indelen van je enige boekenkast.. Hoop dat ik binnenkort meer kasten kan aanschaffen =] Maar voor nu heb ik dus last van boekissues hahaha..

Op Felicia’s Ink had ik al 2 boeken laten zien in een Sunday Post. Ik wilde graag een unboxing doen, maar met veel werken en een oude trage laptop kwam het er niet van. Nu heb ik een dagje vrij en eindelijk mijn nieuwe laptop =]

Dus laten we beginnen met deze geweldige boekenhaul. Als eerste – waar ik een unboxing voor wilde doen – had ik de Sarah J. Maas special boekenbox van Celebrate boks. Ik had de Engelse editie genomen. Ik heb wel voor een unboxing foto’s genomen van alles wat erin zat:Dus

Dit was dus het eerste ding wat mij erg blij maakte, ik had het op de release datum, maar met het wachten dus op een nieuwe laptop heb ik weinig geblogd [zeg maar ruim een maand niet].

Oké next, het tweede boek ik deze serie kreeg ik ok begin mei, maar nu heb ik ze beide en met het eerste boek, DANKJE AMAZON UK, was ik zo blij dat ik een happy dance deed.

giphy

Oké, ik zal even uitleggen waarom deze happy dance. De foto’s spreken voor zich, maar toch. Ik was al heel erg blij dat ik bij Bol.com Magnus Chase and the Hammer of Thor alsnog in eerste druk kreeg, ondanks dat ie al sinds oktober 2016 uit is. Maar ondanks dat dit een leuke verassing was, wint Amazon UK toch echt met vlag en wimpel. Het eerste deel, Magnus Chase and the Sword of Summer kwam uit in oktober 2015. Ik heb hem vorige week ontvangen. Niet alleen was het een eerste druk, maar het is FREAKING HANDGESIGNEERD!!!!!!!!! Dus laten we nu even kwijlen over deze foto’s [gelukkig zijn ze digitaal hahaha] ❤

 

Maar wacht eens even, we zijn nog lang niet aan het einde van deze haul hehehehe =]

 

Vorig jaar met mijn verjaardagsgeld kocht ik onder andere de hardcover van A Torch Against the Night van Sabaa Tahir. Amazon was niet lief voor me, dacht ik toen, want ik kreeg de uitgave van Harper Voyage.. Als je zoals ik bent [verzamelaar en als het om boeken gaat een ieniemienie beetje OCD], wil je alle delen van een serie in dezelfde uitgave hebben… Mijn probleem toen…… An Ember in the Ashes in de hardcover uitgave van Harper Voyage was een erg gelimiteerde uitgave en wordt ook wel editie 0 genoemd. Dus het was een aardig onvindbaar boek [tenzij je meer dan 400 [Euro, Pond of Dollar maakte niet uit] ervoor wilde betalen]… Maar zo groot is mijn budget niet en zeker niet voor een boek… Dus ik ging op zoektocht, en zocht en zocht.. Tot ik op de Duitse Amazon terecht kwam en ik hem zag staan voor 17 Euro.. Ik bestelde er gelijk 3, om vrienden blij te kunnen maken en om zeker te zijn… Ik bestelde deze dus op 22 december vorig jaar, zou bezorgd worden aan het eind van januari dit jaar…. Begin februari kreeg ik een e-mail dat deze niet op voorraad was en ik ze kon verwachten tussen eind maart en 5 juli… dus 5 juli kwam en nog geen boeken -_-‘ Ik kreeg weer een mail, volledig in het Duits om het makkelijk te maken, met daarin de vraag of ik meer geduld wilde hebben of een andere editie wilde nemen.. Ik wachtte al sinds december en wilde perse die editie hebben… Met veel geluk zag ik ze ineens op Ebay voor 21 Euro met verzenden inclusief.. Ik heb dus mijn bestelling bij Amazon DE gestopt en besteld bij Ebay… Nu staan mijn schatjes mooi te zijn in mijn boekenkast en kan ik eindelijk AEITA herlezen en ATATN gaan lezen =] [Ik weet dat AEITA niet nieuw zou zijn, maar voor z’n leeftijd en reis ziet ie er erg goed uit, en hey, ik heb wel eindelijk de ‘zero’ editie!!!!]

 

Naast dit alles, en mijn grote cadeau [komt hierna], kocht ik nog een novella. Ik ben nog steeds bezig met heel de serie compleet krijgen in hardcover. Maar hopelijk gebeurt dit aan het eind van dit jaar, als ik jarig ben geweest en mijn fooi heb gehad [dat doen ze bij ons aan het eind van het jaar berekenen]. Ik wil deze serie graag in hardcover compleet hebben. Als ik ze bestel bij de schrijfsters zelf heb ik ze ook nog eens gesigneerd. En ze zijn ongeveer dezelfde prijs als bij Bol.com.. Ik heb het natuurlijk over de series van P.C. Cast en Kritin Cast. Ik ga proberen om House of Night, The Escaped, Tales of a New World en House of Night Other World compleet te krijgen. Nu heb ik Kaloa’s Fall besteld, een novella van de House of Night Serie. Dragon’s Oath heb ik al gesigneerd staan van een vorige bestelling uit Amerika. Met geluk heb ik nu allemaal eerste druk edities, van wat ik al in hardcover heb in ieder geval.. Deze is jammer genoeg niet gesigneerd, maar ik hoop deze geweldige dames nog eens te mogen ontmoeten en zo alles gesigneerd te hebben =]

20170713_133932976_iOS

Maar het klapstuk van deze boekenhaul is toch wel het cadeau wat ik van mijn moeder kreeg.

giphy (1)

Ik kreeg als examencadeau alle edities van het 20-jarige bestaan van Harry Potter and the Philosopher’s Stone ❤ I hoopte uiteraard op eerste druk edities, maar jammer genoeg zijn ze allemaal tweede druk [damn you hahaha]. Maar toch zijn ze echt supermooi, kwijl je mee over de volgende foto’s?:o

 

OH MY GOD ZE ZIJN ZOOOOOO MOOI <3<3

 

Als laatste wil ik je laten zie hoe mijn geüpdatete boekenkast eruit ziet. Ik moest echt veel boeken uit de kast halen om deze nieuwe pareltjes erin te krijgen… Maar ik vind mijn kast echt geweldig zo <3<3<3 [en ja, ik heb AEITA en ATATN omgedraaid, ik zag het pas na het maken van de foto hahahaha]

20170713_135051326_iOS20170713_135047253_iOS20170713_134939236_iOS20170713_135021378_iOS

 

Geef toe, mijn kast is wel echt mooi zo!! Nu alleen nog glazen deuren kopen zodat mijn katten en het grootste gedeelte van het stof buiten mijn kast blijven… [Uiteindelijk zal deze hele kast Harry Potter worden, wil nog een paar edities verzamelen, meer Funko’s en meer kasten voor de rest van mijn boeken =] ]

 

Mocht je dit gemist hebben:

XoXo Felicia.

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

